• Lorem ipsum

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op de site jouw favoriete artikelen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de shoppingbag en controleer of de maten en aantallen kloppen. 
Is dit allemaal correct? Klik dan op checkout now. 

Gegevens 
Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. 
Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode. 

Verzendmethode 
Bij de verzendmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of om deze te laten bezorgen bij een DHL parcelshop. Je kunt je bestelling dan afhalen bij de dichtstbijzijnde DHL parcelshop.

Afrekenen
Als laatste kies je de betaalmethode en rond je de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om te bestellen. Wel adviseren wij je om een account aan te maken als je iets wilt bestellen. Zonder account kun je geen gebruik maken van een kortingscode of een giftcard. Ook heb je in je account een handig overzicht van al je bestellingen. 

Account aanmaken 
Voor het aanmaken van een account ga je naar onze accountpagina. Klik vervolgens op ‘’account aanmaken’’ en volg de te nemen stappen.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes: IDEAL, Creditcard (Mastercard & Visa/AmericanExpress), Sofort, Giropay & Fashion Giftcard.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat deze is geplaatst?

Helaas kan een bestelling niet meer aangepast worden na de plaatsing, dit komt omdat wij zo snel mogelijk met jouw order aan de slag gaan en deze dan waarschijnlijk al in het verzendingsproces zit.

Vanaf welk bedrag wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Als jouw bestelling een waarde heeft boven de €50,- verzenden wij jouw pakketje gratis!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je jouw bestelling op werkdagen voor 23:00 plaatst dan zullen wij deze dezelfde dag nog verzenden! Je zult het pakketje de eerstvolgende werkdag in huis hebben.

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?

Zeker! Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld bij het uitchecken krijg je de mogelijkheid om de verzending naar het gewenste land te laten verzenden.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Dat is niet de bedoeling! Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zullen dit zo snel mogelijk voor je nakijken

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan via Returnista makkelijk jouw retour aanmelden, zij kunnen jouw retourzending thuis komen ophalen of je kan het pakket zelf wegbrengen naar een DHL punt.

Easy Returns:

Stap 1

Je gaat naar http://modehits.returnista.nl/

Kies voor 'pakket wegbrengen' of 'pakket laten ophalen'.

Stap 2

Vul hier je pick up adresgegevens in.

Stap 3

Kies een dag en tijd waarin jij jouw pakketje wilt laten ophalen door DHL.

Stap 4

Vul hier je naam, e-mail, telefoonnumer en bestelnummer in en bevestig je ophaalafspraak

Stap 5

Heb je gekozen voor 'pakket laten ophalen' dan ontvang je een Tikkie via SMS om de kosten van 5,95 te betalen voor je retourafspraak. Zorg ervoor dat je hem gelijk betaald, zodat je bezorg afspraak definitief is.

Indien je hebt gekozen voor 'pakket wegbrengen' dan dien je gelijk te betalen met iDeal of Paypal. Je ontvangt dan een retourlabel in het opgegeven email adres.

Stap 6

Je hoeft nu alleen nog te wachten totdat DHL het pakketje bij jou komt ophalen. DHL neemt zelf een label mee.

 

Je kan er ook voor kiezen om het pakket zelf terug te sturen via PostNL, DPD of Myparcel.

Hiervoor kan je het volgende adres gebruiken:

Modehits

Postbus 69329

1060 CJ Amsterdam

Noord-Holland

Nederland

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Als je voor de optie Returnista kiest dan betaal je 5,95 voor de ophaal opdracht. Als je zelf het pakketje retourneert kan de prijs verschillen; voor een brievenbuspakketje bij PostNL betaal je 4,25, voor een groot pakket is dit bedrag 6,95. Het is dus volledig aan jou voor welke manier je kiest!

Wat is het retourtermijn?

De items moeten binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Binnen dit termijn heb je de mogelijkheid om de items te passen en om eventuele leveringsklachten te melden.

Wat zijn de retour voorwaarden?

De items moeten binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. De items dienen ongedragen te zijn en geen vlekken of beschadigingen te bevatten. Ook moeten de items in de originele verpakking teruggestuurd worden inclusief de tags.

Help! Ik ben mijn retourformulier kwijt.

Geen probleem! Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zullen je per mail een nieuw retourformulier toesturen. Het is belangrijk om deze altijd bij jouw retourzending te voegen, zonder dit formulier kunnen wij de retourzending niet koppelen aan jouw bestelling.

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling, welke stappen moet ik nu ondernemen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt, wij zouden je willen adviseren om dan een mailtje te sturen naar [email protected] Wij zullen jouw mailtje zo snel mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing voor jouw klacht bedenken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je jouw wachtwoord bent vergeten kan je op het kopje ‘wachtwoord vergeten’ drukken, via deze link zal er een nieuw wachtwoord naar jouw email adres worden gestuurd en kan je gewoon weer inloggen.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de nieuwste collecties?

Onderaan onze website kan je je inschrijven op onze nieuwsbrief. Je hoeft alleen maar je email adres in te voeren en op bevestigen te drukken! 

Neem contact op

Verstuur
*Verplichte velden